oliadpoliad

Alla inlägg under januari 2011

Av oliad - 30 januari 2011 11:02

Tja!! Igår när jag var i pauls rum var Anzy, jonteholgersson och lomis2 där vi tog en bld här är den

  

Snygg va!!??  

Men vet ni paul det är han som har flyttat kiosken hela tiden!!  bara för att han ville ha mer pannkakor så flyttade han kiosken med hjälp av hans magi!! han har magi alltså  men inatt tog jag och Troy fast honom titta

där kom han fast!! äntligen kan man få äta pannkakor igen!!hihi  

Nu går vi till en annan sak ni vet Anzy och Newkidzh dom är ju världens snällaste pandor jag tycker alla ska tacka new och Anzy. Tänk på vad dom har gjort för alla som vet om att dom finns. Till exempel: dom gör musikvideos dom säger grattis i videos dom hjälper oss med mixpods och massor med saker tänk vad snälla dom är jag tycker alla pandor som har vart medlem i nån Anzy eller Newkidzh värld någon gång ska tacka dom. Och specielt jag ska tacka dom från redan första början har dom hjälpt mig och just nu sitter Anzy och gör en header till mig det är helt sjukt vad snälla dom är!! Anzy och Newkidzh jag säger bara



TACK SÅ MYCKET FÖR ALLTING!!!



Tack så mycket alltså tack tack tack tack tack


Hadebrá Mjölkchoklá



  



Av oliad - 26 januari 2011 18:17

Hej alla!!! Morys din header är klar nu!  här är den

Gillar du den???

Iaf här är en video som Anzy och jag gjorde!!

Var den bra?? Jag älskar låten men här en låt som jag gillar jätte mycket den är as bra!!

Noticing you noticing me nanananan xD  

Den är bara så bra


Hadebrá Mjölkchoklá


     

Av oliad - 20 januari 2011 19:28

Hej alla har ni sett att panfu har blivit helt nytt nu titta

Jag tycker det blev jätte snyggt haha men när jag var i djungeln så var det en jättestor gubbe där som ville...

   

Just det han ville att jag skulle hämta rutna frukter och ni som inte har hittat dom här är alla

  

  

  

  

  

Haha mycket yeah    

Okej sen så..

  

  

Jag ska komma dit xD  



Hadebrá Mjölkchoklá



  

Av oliad - 19 januari 2011 18:09

Tjaaa!! Nu har det kommit pannkakor till panfu också det är helkonstigt det är så mycket nu  Troy verkar som han är proffs på att laga pannkakor och sånt men han har nog ätit många för han har inte så mycket tänder xD!


  

  

Hihi ganska smutsig också  Här är en rolig video jag gillar kolla på bebisen som gör en kullerbutta vid tiden 0:15


 hahahahahahahahaha  hahahhahahahahaha jag älskar sånna videos men det är en grej som är sorlig tror jag  Sheris har kanske slutat på panfu för hon har laggt ner sin blogg så om hon har slutat är jag singel igen  

Men azzå jag vill bara säga en sak till Anzy:

Anzy du är jätte söt och om du inte var ihop med newkidzh skulle jag ha frågat dig om vi kunde bli ihop men bara så att du vet dunkar mitt hjärta för dig Anzy  


Hadebrá Mjölkchoklá




  

Av oliad - 18 januari 2011 18:24

Hej alla!! Förlåt att jag inte har skrivit på länge men det är så att jag har hockey träning nästan varenda dag det är därför jag inte har kunnat skriva men nu ska jag försöka hinna med så mycket som möjligt föresten här är en musikvideo som gaslito och jag har gjort han filmade och allt själv det var rätt bra gjort av honom kolla här är den

Hadebrá Mjölkchoklá




  

Av oliad - 14 januari 2011 19:09

Hej alla det har kommit en isbana på terrassen kolla det är jätte kul att vara där

Konstigt att det blev så suddigt  



Hadebrá Mjölkchoklá

Av oliad - 8 januari 2011 10:04

Wow terassen blev jätte fin titta här vilket jobb Manny har gjort

Visst blev den jätte fin jag är jätte nöjd med den :)



Hadebrá Mjölkchoklá

Av oliad - 6 januari 2011 10:23

Hej alla ida ville Lizzie_123 vara med på bild så här är den

  



Hadebrá Mjölkchoklá

Jag älskar....Anzy

BLAM!!

Mus

NHL - Pittsburgh Penguins

cbox

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards